Visual merchandiser to człowiek orkiestra. Kreuje on świat, który ma "zdobyć" nie zawsze zdecydowanego klienta. W tym tworzeniu świata wystaw i wnętrz sklepowych visual merchandiser wykorzystuje szereg elementów oddziałujących psychologicznie na ludzi. Oto najważniejsze:
1. Kolor
2. Światło
3. Przestrzeń/Tło
4. Fotografia
w wewnątrz sklepu:
5. Zapach
6. Dotyk
7. Dźwięk
8. Interaktywne instalacje/wyświetlacze
Główne zasady Visual merchandising:
- równowaga,
- proporcja,
- nacisk,
- rytm
- harmonia.
Przed tworzeniem projektu wystawy visual merchandiser musi sobie przygotować:
1. Temat główny wystawy
2. Paletę kolorów zgodną z bieżącym sezonem 3. Ustalić czas, w jakim będzie realizował swój pomysł 4. Uwzględnić zasady projektowania 5. Ustalić budżet
1. Kolor
2. Światło
3. Przestrzeń/Tło
4. Fotografia
w wewnątrz sklepu:
5. Zapach
6. Dotyk
7. Dźwięk
8. Interaktywne instalacje/wyświetlacze
Główne zasady Visual merchandising:
- równowaga,
- proporcja,
- nacisk,
- rytm
- harmonia.
Przed tworzeniem projektu wystawy visual merchandiser musi sobie przygotować:
1. Temat główny wystawy
2. Paletę kolorów zgodną z bieżącym sezonem 3. Ustalić czas, w jakim będzie realizował swój pomysł 4. Uwzględnić zasady projektowania 5. Ustalić budżet
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz